2014. június 8., vasárnap

10.fejezet

Nagyon fáradt voltam,a tervem az volt,hogy dobok egy gyors zuhanyt,írok ki közösségikre és alszom is.
Ja,de ezt benéztem,mivel apa már a konyhában várt...
-Szia mizu?-ültem le mellé az asztalra
-Dave beugrott pár perce.Kislányom...jelentsük fel azt a fiút
-A drága fiad azt mondta,hogy nem hagyja,hogy feljelentsem,mivel állítása szerint megérdemeltem. Egyébként jól vagyok és nem zavar,ha nem visszük bíróság elé az ügyet-feleltem teljesen higgadtan
-Szeretnéd,ha hagynánk ezzel?
-Hát most igazából....nincs kedvem erről beszélni. Azt hiszem még nem is igazán dolgoztam fel,ebben ugye majd a pszichológus segít,szóval ja..Amúgy meddig maradsz?
-Holnap után már megyek vissza.
-Donna is megy veled?Jobb lenne,ha ott lenne te vigyáznál rá.
-Csak azért mondod,mert nem vagytok jóban-kortyolt bele a sörébe
-Azért is-hangsúlyoztam az utolsó szót.
-Na én megyek,ledőlök.Holnap még beszélgetünk-állt fel az asztaltól apa,majd elment lefeküdni.
Benéztem a hűtőbe,gyors kivettem egy tábla csokit (nagyon nem is válogattam,pedig lett volna gyros saláta),majd én is felmentem a saját szobámba.
Bekapcsoltam a számítógépet,hogy csekkoljam a közösségiket és épp belemerültem az állapotfrissítésbe (egy átlagos netcelebnek kötelező kiírni mindent ugye),mikor kopogó hangokat hallottam az ablakom felől. Először kicsit beijedtem,mint minden normális lány ilyenkor. Ugyanis nem arra gondolnak ,,kis naivan" a csajok,hogy csak az atomszexi főnökük baszkod kavicsokat az ablakhoz,á nem. Inkább valami olyasmi szalad át a lányok agyán,hogy most aztán jön Predator és megesz
-Megijesztettél,te állat!-mondtam neki halkan(már amilyen halkan a távolság engedi),az ablakból kihajolva
Beengedsz?-ordítja fel
-Csönd!Apa itthon van,nem akarok balhét-szóltam rá egyből
-Menj hátrébb-intett
-Mi?-értetlenkedtem
-Gyerünk,menj már hátrébb-noszogatott,majd végül hallgattam rá,ő pedig felmászott a ház melletti fára és azon keresztül,az ablakon át jutott be a szobámba. Az ablakot udvariasan bezárta,majd úgy köszöntött,mintha csak átlagosan besétált volna az ajtón.
-Minek köszönhetem ezt a ,,szokványos"-mutattam macskakörmöket a kezemmel-látogatást?
-Azt hitted,hogy csak megdugni szeretnélek?-kérdezte mosolyogva,én pedig persze rögtön félreértettem..
-Akkor most kinyalni jöttél?-kérdeztem miközben enyhén mosolyogtam
-És még,hogy a pasik a perverzek-nézett végig rajtam
-Nem vagyok perverz,csak szexi a képzelőerőm-helyesbítettem
-Persze,jó értem,értem-bólogatott,miközben leült az ágyra
-Hozok üdítőt meg kaját,ha mer betévedtél.Mindjárt jövök
-Helyes,asszony-kacsintott. Mosolyogva lementem a konyhába,majd megakadt a szemem egy tál csokis-epren. Volt egy külön tál csurig olvasztott csokival,kicsit betettem a hűtőbe,hogy finomabb legyen,majd a pezsgővel együtt(adjuk meg a módját) felvittem.Az ajtót pedig bezártam magam mögött
-Mi a szarért nézed a fehérneműimet?-pakoltam le az asztalra
-Ez a bugyi kifejezetten tetszik-akadt a kezébe egy vörös tanga
-Ha annyira bejön,vissza is tehetnénk-vettem ki a kezéből a darabot,visszatettem a szekrénybe,majd  kérdőn néztem rá
-Muszáj volt látnom a jövendőbeli feleségem ruháit-kacsintott,majd a ,,vacsoránkra" nézett.-Na gyere ide
-Mit szeretnél babám?-mosolyogtam,miközben leültem mellé és elvettem egy epret,amit szépen belemártottam az olvasztott csokiba,majd olyan szexin ettem,amennyire csak tudtam

-Ezt még egyszer szeretném látni-mondta,miközben pezsgőt töltött
-De csak szeretnéd-mosolyogtam,majd koccintottunk
-Köztetek akkor most mi van Mattievel?-érdeklődött,miközben az ágyam feletti falat bámulta.Tudni kell arról a részről,hogy akkoriban televolt  képekkel. Rengetegen rajta volt Mattie is és teljesen lejött róla az a bizonyos: ,,imádlak és imádok veled lenni" életérzés. Sokan,akik látták a képeket azt hitték,hogy járunk (ami bizonyos eseteket tekintve egyértelmű következtetésnek bizonyult)
-Igazából nem járunk
-Elég könnyen meg lehet bántani
-Ha rendesen megnézzük a dolgokat,igazából hisztis-javítom ki
-Mondj egy példát-mondta,miközben egy epret majszolt. Jaj ne csináld már Dominik. Beszélnék,erre a csókos száddal eszed azt a csokoládés epret?Te most kínzol?! Ilyesmik jártak az eszemben.
-Azt tudni kell,hogy ugye egyikünk sem szűz
-Ki gondolta volna-jegyezte meg,majd gyorsan hozzá tette-Mármint Mattieről
-Még jó-,,köhécseltem"-Szóval.Ezt a részt gondolom nem is kell tovább magyarázni,érted a célzást. Na de ugye ezek,amik köztünk voltak,igazából semmilyen érzelmi köteléket nem hordoztak magukkal,vagy hát emellett mindkettőnk kavart másokkal. Nekem rendszeresen telefonáltak sírva a csajok,hogy vajon mért ültette fel őket Mattie,mert úgy nézett ki,hogy nagyon jól elvannak. Viszont Mattie is sokszor mentett meg idiótáktól. Szóval igazából semmi gondja nem volt régen ezzel. Most viszont fordult a kocka és egy ideje fenn áll az a jól ismert: ,,Én kavarhatok más csajokkal,de te csak velem lehetsz" szitu,ami nekem nem tetszik
-Tehát szerelmes beléd,de tudja,hogy úgysem lesz köztetek semmi,ezért más csajokon vigasztalódik,mialatt elvárja,hogy te itthon ülj a sötét szobádba és a közösségidre posztolj.-egyszerűsítette le
-Azért azt ne felejtsd el,hogy engem mégiscsak megerőszakoltak.Ne mindjárt ezt a szerelmes részt nézd.
-De lehet abban is igazság,amit én mondok. Ide vagy oda az a megerőszakolás
-Azért ez nem olyan dolog,ami felett olyan egyszerűen elsiklik az ember-vágtam elég különös arckifejezést
-Mattie tuti beléd esett,fogadd inkább el-legyintett,majd belekortyolt a pezsgőbe.
-Nem.Ha ilyesmi történne,azt elmondaná-nyugtattam le Dominikot,miközben leültem mellé
-Ja,mert mi fiúk mindig elmondjuk mit érzünk-nevetett.
-De Mattie elmondaná-akadékoskodtam,miközben az ölébe feküdtem. Mi van?A fiúk combja a legjobb párna a lányok fejének. Főleg egy ilyen jó kis formás comb
-Deee-kezdte,miközben a hajammal babrált-Mattie is srác. Mi nem mondjuk el a legjobb lányhaverunknak,hogy "Heló szia,a szex már nekem azért kell veled,mert kurvára beléd zúgtam"
-És,ha csak te vagy ilyen?-mosolyogtam
-Milyen is?-mosolygott rám
-Ilyen hülye-nevettem
-Mit mondtál?-kezdte el csikizni az oldalamat
-Ne,ezt ne csináld-nevettem el magam
-Vond szépen vissza-fojtatta a kínzásom
-Nem vonom vissza,mert hülye vagy-próbáltam kinyögni ezt az egy épeszű,rövid mondatot,ami nagyon nehéz volt,mivel levegőt venni is fájt a nevetéstől
-Akkor kínozlak még-mondta,majd ráült a csípőmre és úgy csikizett tovább. Mocorogtam össze-vissza,de nem tudtam lelökni magamról.
-Hagyd abba-könyörögtem
-Vond vissza amit mondtál-állt meg egy pillanatra. Ez a pillanat pont elég volt,hogy forduljon a kocka;Ezúttal én ültem az ő csípőjén
-Nyertem-nyújtottam ki a nyelvem.Aha,ezt nagyon benéztem. Persze,mert ő annyira ,,gyenge" ,hogy biztos nem dob át egy másodperc alatt magáról az ágyra és főleg nem térünk vissza az első pózba.Á,nem.Dehogynem!Pontosan ez történt
-Na most ki nyert?-kérdezte,az orrunk pedig összeért. Már nem csikizett,inkább lassan közelebb hajolt hozzám,beletúrt a hajamba,majd lágyan megcsókolt.Ez az egy csók elég sokáig tartott,szerencsére
-Eljöttél megfektetni?-kérdeztem
-Nem,nem azért jöttem-váltott komolyra-Miért,úgy nézek ki?
-Kicsit-mutattam a ,,mértékegységet" a kezemmel

 -Pedig esküszöm nem-ült fel,de még mindig ,,rajtam volt", a csípőmet pedig el sem engedte
-De tudod,ha minden fiúnak hinnék aki ezt mondja,akkor elég hülye lennék-mosolyogtam
-Azért mert izmos vagyok,abból már egyenesen az következik,hogy a farkam után megyek?-nézett furcsán
-Ez nem azért,mert izmos vagy-néztem rá értetlenül
-Akkor?
-Mert a jóképű pasik-próbáltam közben lelökni magamról-mind egoisták és mind a farkuk után mennek
-Ezzel elismered,hogy jóképű vagyok,szóval tetszem neked-mosolygott elégedetten
-Nem a lényeget tapintottad meg
-Nem,mert a lényeg a feneked-harapta el a száját
-Látod?Erről beszéltem-löktem le magamról
-Tetszel nekem-mondta teljesen komolyan
-Nekem pedig tetszik Andy Biersack,de már van barátnője-tettettem csalódottságot. Az igazat megvallva,ez igazából nem is  tettetett csalódás volt.
-Az lehet,hogy tetszik neked,de nem tudnál vele élni-nevetett
-He?-értetlenkedtem
-Ugyan már.Neked erős,izmos srác kell,olyan mint én. Nem egy nudli-nevetett
-Egy-Álltam meg előtte-Andy nem nudli.Kettő:Nem olyan biztos,hogy szeretem az izmos srácokat. Három:Most meg akarsz győzni,hogy tetszel nekem?
-Nem kellem meggyőzzelek,tudom,hogy tetszem.Amúgy meg mi az,hogy nem biztos,hogy szereted az izmos srácokat?Ez röhej. Az összes csaj izgul az izmokra-feszített be. Jó,talán mégis szerettem már akkor is az izmos srácokat.
-Hülye vagy-ültem fel az asztalomra
-Mért,nincs így?-ráncolta össze a homlokát
-Miért jöttél?-kérdeztem komolyan,bár félig mosolyogva
-Már mondtam,tetszel nekem
-Ez nem válasz-néztem végig rajta
-Na jó-vett erőt magán egy sóhajjal-Rég nem találkoztam olyan lánnyal,aki az első perctől úgy megfogott,mint te. Valami van benned,nem tudom mi,ne kérdezd. Egyszerűen csak meg akarlak ismerni. Amúgy is annyira titokzatos vagy. Azt pedig nagyon szeretem
-Értem-feleltem könnyedén
-Ennyit kapok?-esett le az álla
-Mért,mit vársz?-kérdeztem
-Elmondtam mit érzek,ami elég nagy dolog,ha végigméred,hogy srác vagyok,plusz maffiavezér.
-Nos-mentem oda hozzá,majd felírtam a mellizmára a telefonszámom,majd adtam neki egy szájrapuszit-Majd holnap találkozunk a Bagolyban
-Elküldesz?-mosolygott
-El.Nem éjszakázol itt-mosolyogtam én is
-Az enyém leszel,Jade-ugrott ki az ablakon,majd elsétált.
Rég nem találkoztam olyan lánnyal,aki az első perctől úgy megfogott,mint te. Valami van benned,nem tudom mi,ne kérdezd. Egyszerűen csak meg akarlak ismerni. Amúgy is annyira titokzatos vagy. Azt pedig nagyon szeretem
Annyira édes volt,ahogy elmondta,mit érez. Azok az izmok....Nem bírtam ki,hogy ne beszéljem ezt meg Aaronnal,láttam,hogy aktív Skypeon,rögtön elkezdtünk kamozni
-Na mi az Jade?Boldognak tűnsz-mosolygott 
-Itt volt Dominik-mosolyogtam
-Beküldte a macit a málnásba?-kacsintott
-Hülye-mutattam neki a harmadik(és egyben legszebb) ujjamat
-Mi történt?-kíváncsiskodott
-Azt mondta tetszem neki-mondtam és éreztem,hogy kicsit elpirultam-Amúgy csak hülyéskedtünk
-Dominik rendes srác,szorítok-mosolygott ő is
-Alig várom,hogy holnap...-kezdtem el a mondatot,de mivel a telefonom sms-t jelzett,nem folytattam. Megnéztem az üzenetet és majd kiugrottam a bőrömből
Holnap nyolckor felveszlek. Elviszlek valahova. Dominik ;)
-Hogy holnap?-nézett furcsán
-Hogy holnap felvegyen nyolckor-mutattam a telefonomat.
-Te nagyon szerelmes leszel-fogta a fejét
-Mért mondod ezt ilyen szomorúan?-utaltam a lebiggyesztett szájára
-Nem hinném,hogy Dominik bármi fájdalmat okozna neked,de bármi lehetséges
-Nem kell félteni. Nézz végig rajtam. Szép vagyok,jó a testem és ..és igazából nem tudom mit akartam ebből kihozni,de nem lesz baj-mosolyogtam, mire Aaron elnevette magát
-Most már szükséged van arra,hogy ne Mattievel kavargass,hanem,hogy egy igazi kapcsolatban legyél.
-Hát ja,lassan rám fér. Főleg egy olyan sráccal,mint Dominik.
-Általában nem szokott érdekelni az áradozásod,de most mégis felteszem a kérdést.Az izmai miatt,ugye?-nevette el magát
-Az csak az első benyomás volt,oké?-mosolyogtam-Tény,hogy jó a teste,meg a mosolya és úgy am block a teste. De kedves,vicces meg minden és...Hát elfogadnám na-haraptam el végül a számat
-Nem gondolod amúgy,hogy aludnod kéne?Az alvás szépít,este pedig megy érted-kacsintott
-Igazad van,és teszek fel egy arcpakolást is.A körmömről lekopott a lakk,jézus isten-találtam meg rögtön a hibákat magamon
-Nyugi,ő csak Dominik-nevetett
-Na jó,megyek,csók-küldtem puszit,majd kiléptem.
Innentől élesedett a helyzet.Először is gyorsan lezuhanyoztam.Ezután feltettem a pakolást az arcomra,ami sokáig tartott.Mire végre megtaláltam a hozzávalókat,sikeresen kikevertem. Ezután be akartam vinni a tálat a fürdőbe,amit eltörtem.A pakolás pedig természetesen kiborult a parkettára.Megtapsoltam magam,majd heves káromkodások közepette feltakarítottam,majd kevertem egy új adagot.Ezt már baki nélkül sikerült felvinnem az arcomra,csakhogy a hajam beleragadt,így meg kellett mosnom. Mikor végre letudhattam a fejemet és a hajamat,a telefonomhoz nyúltam. Meg akartam keresni Brittany számát,ugyanis bármilyen nehéz is elhinni a halálról( ez a beceneve,mivel állandóan koromfekete a csaj) ,de elég jó műkörmös.Épp ezért gondoltam felhívom.Aha,csakhogy nem volt kapcsolható,amikor pedig visszahívott,semmit sem hallottam. Erre írt egy sms-t amit nem tudtam megnyitni. Ekkor újraindítottam a telefonomat,ami nem kapcsolt be. Gondoltam ráírok Facebookon,ekkor két dolog is történt. Először is,hogy ez a mai nap azok közé tartozik,amikoris kivételesen nem volt fenn(ennek ellenére írtam,hátha megnézi),a másik pedig,hogy elkezdtek nyomorékok ,,kurva anyád" kezdetű üzenetekkel bombázni.
Vártam két és fél órát,mire Brittany feljött. Sikeresen megbeszéltük,hogy holnap reggel tízre átjön és csinál nekem,amilyet csak szeretnék. Ezután kezdtem kicsit megnyugodni.
Lemostam az arcomról a zöld masszát,majd visszamentem a laptophoz,hogy kinézzek valami jó kis körmöt magamnak. Viszont annyi szépet láttam,hogy nem tudtam dönteni,amitől ugyancsak ideges lettem. A végén az utolsó mentsváram Rihanna volt. Egyszerűen csak rákerestem a körmeire,mivel neki mindig olyan szépek voltak. Igen,szépek voltak,de egyikért sem voltam annyira oda. Teljes elkeseredettségemben azt se tudtam,mit tegyek. Egy utolsó próba erejére beírtam Lana Del Rey-t.Na,azután már sírni tudtam volna,mivel nála sem találtam semmit.Fél órán keresztül járkáltam fel-alá a szobámban és csak dörmögtem magamnak,hogy most végem,meghaltam. Már majdnem begajdultam,mikor eszembe jutott valami. Egy saját ötlet. Úgy képzeltem el,hogy a mutatóujjam kivételével mindegyik rózsaszín lesz, a mutató fekete. A hüvelykujjakra pedig egy kis pisztolyt készíttetek. Nem tudom,hogy jutott ez eszembe,vagy hogy egyáltalán hogy gondoltam ezt,de jó ötletnek tűnt. Így hát teljes nyugalommal feküdtem le éjjel
Reggel kissé későn keltem fel,úgy fél tíz körül. Mikor megpillantottam a telefonomon az időt,rögtön kipattantam az ágyból és őrült módjára elkedtem fel-alá futkározni. Először elkezdtem fogatmosni,miközben járkáltam ki és készítettem elő a ruháimat.Mikor megtaláltam a tökéletes Pikachus trikómat,rácsöppent egy kis fogkrém,amitől üvölteni tudtam volna. Már egy hónapja nem vettem fel azt a felsőt és mikor a kezembe akadt,akkor is összemaszatoltam. Egye fene(gondoltam magamban) akkor most csak egy egyszínű piros trikót vettem fel.Ezután befutottam a fürdőbe kiőblíteni a számat és befejezni a fogmosást. Miután ezzel végeztem,kimentem felöltözni. Ekkor már hallottam a csengőt,szóval futottam le,hogy ajtót nyissak,mikor eszembe jutott,hogy egy szál fehérneműben álltam ott. Kikiabáltam,hogy egy perc,majd felfutottam a ruháimért. Lefele haladva felkaptam őket,majd végül sikeresen beengedtem a körmösömet.Akkor még azt hittem,egyedül jött,de aztán megpillantottam....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése