2014. május 5., hétfő

9.fejezet

-Lőttél már fegyverrel?-tette fel a bűvös kérdést....
-Mégis milyen kérdés ez?-nevettem
-Teljesen komoly-nézett rám fapofával
-Ó-fagyott le a mosoly az arcomról
-Ez nem egy olyan munka,amit az álláshirdetők ajánlanak.Viszont több pénzt hoz a konyhára,mint azt valaha láttál annak ellenére,hogy bírnak a gettóban
-Maffia?-vágtam le egyből a szitut.A szőkék sem mindig hülyék
-Okos lány vagy te-mosolygott
-Ez nem a legbiztonságosabb munka.-állapította meg egyből
-Jó kis adrenalinbomba.
-Megengedsz egy megjegyzést?-kérdeztem
-Persze
-Nem úgy nézel ki,mint egy maffiavezér.-mosolyogtam,miután végigmértem
-Tudod,akikkel ma eljöttél bulizni,mind tagok-húzta fel a szemöldökét
-Mi?-hitetlenkedtem
-Az a szexi szőke hajú is?-gondoltam vissza a kócos srácra
-Ja,még az is-nevetett-Benne lennél
-Várj.Még Aaron is?
-Ő inkább csak a fegyvereket rendezi,nem  szeret ölni
-Értem,nos...Átgondolom-Tudom Savannah,most biztos csalódtál bennem.El tudom képzelni azt a lesajnáló tekintetet amit vágni szeretnél,ha itt lennél. Nyilván nem tetszik,hogy úgy döntöttem,fontolóra veszem az ajánlatot.Neked sose tetszett,ha valami kicsit is megszegi a szabályokat. Ahogy azt sem szereted,ha valaki kicsit is más,mint a többi. Elítélsz mindenkit,ezért mi is elítélhetnénk téged!
-Azért tarthatunk egy kis bemutatót?Úgyis lenne ma dolog-mosolygott ravaszul
-Benne vagyok,de előtte hazamegyek a kabátomért
-Addig összeszedem a bandát,a házatok előtt találkozunk-zsíroztuk le a találkát,majd elindultam a kocsimhoz,hogy hazamenjek.Azt hittem egyedül leszek otthon,de tévedtem. Egyszerre két meglepetés ért,amiből csak az egyiknek örültem
-Apa-mosolyogtam,majd a nyakába ugrottam.Apuról egyenlőre elég,ha azt mondom gitározik egy bandában. Később mutatok neked képet róla,amikor hazajön a következő koncertekről,ami mint kiderült nem is lesz olyan kispályás,mint az eddigiek.
-A banda végre befutott,jön az első turné. Felfigyeltek ránk,megyünk Los Angelesbe-ugrott ki a bőréből apa és persze Donna is..
Donnát,a húgomat ugye nem kell bemutatni. Ugyan olyan ronda kis tömeggyártmány,mint volt. Egy idegesítő pattanás a család arcán.Annyi viszont változott,hogy lett fogszabályzója. Most már nem csak pattanás,de drótfog is.
-Na itt vagy te is,görcs?-kócoltam össze a húgom haját
-Hagyj már kurva-nézett csúnyán
-Beszéljetek normálisan egymással-csapott le az asztalra apa
-Jó nekem most úgyis mennem kell,csak a kabátomért ugrottam be
-Hova mész?
-Vissza a buliba
-Buli?-vette fel apa az aggódó szülő szerepét
-Még egy kicsit,ja-bólogattam,majd kimentem az ajtón,beültem a kocsiba és vártam a fiúkat
-A kocsira nincs szükség-érkeztek meg Dominikék
-Szállj fel mögém-intett Aaron,hogy üljek rá a motorra
-Mért nem jó az impala?-mutattam rá a kis piros tűzgolyómra
-A bagolyban elmagyarázzuk,gyere már-intett Aaron,mire felszálltam a motorjára,átkaroltam,majd indulhattunk is.
Először megijedtem,nem gyakran ültem motoron,ők pedig 120-val biztos száguldoztak az autópályán(?). Nem értettem,mért megyünk ki a városból,aztán az is felmerült kérdésként,hogy miért megyünk ennyire elhagyatott helyre. Egy erdőben parkoltak le. Az erdő elején egy óriási tábla jelölte: ,,Magánterület"
-Hol vagyunk?-kérdeztem kissé félve
-Ne ijedj meg-mosolygott Aaron,majd megfogta a kezem és úgy mentünk gyalog tovább. Koromsötét volt,az ágak reccsenése még inkább felerősítette a horroros érzetet,amitől a hideg rázott.
Nem sokkal később megérkeztünk egy öreg,rozoga faházhoz. Miután beléptünk,a fiúk rögtön elkezdtek nyüzsögni. Az egyik felkapcsolta a villanyt,a másik piát és cigit vett elő,egy harmadik a fegyverekkel babrált(komolyan megijedtem),aztán végül mindenki lenyugodott és leültünk.
-Itt nem szarozunk-kezdett el beszélni Dominik,cigivel a szájában.-Naponta kell embereket kicsinálnunk,van,hogy családokat
-Ha nem akarod,nem kell csinálnod-súgta a fülembe Aaron
-Aaron,ne pofázz,mikor beszélek-lett ideges Dominik
-Jó-Dőlt hátra összekulcsolt karokkal A.
-Hogy mondtad?-emelte fel a hangját Dominik
-Értettem főnök-adta meg a tiszteletet
-Még jó-fújta ki a cigifüstöt a szájából-Szóval. A tiszteletet természetesen meg kell adni nekem,hisz ki másnak?-nevette el magát,majd hirtelen a többiek is észbe kaptak,hogy ez (elvileg) vicces volt és nevettek ők is.
-Jó,vágom. Le kell lőni néhány embert,kapunk érte sok pénzt és te vagy az isten-Egyszerűsítettem le mindent,mire elég nagy csend lett,pár srác pedig amolyan: ,,baszdmeg a főnökkel ne beszélj így" arckifejezést vágott
Nem is történt semmi. A ,,góré" eldobta a cigijét,majd beleivott a sörbe.Pár percig meg sem szólalt. Nem gondoltam volna,hogy baj lesz belőle,szerencsére nem is lett
-Tökös egy csaj vagy-nevette el végül magát Dominik-Mit szólnál egy kis gyakorláshoz?dobott egy pisztolyt az ölembe. Ám ez nem szokványos fegyver volt....pinken virított
-Ezt a fegyvert inkább te használd-dobtam vissza neki,majd elvettem egy normálisabbat az asztalról
-Téged lőjelek le?-kérdeztem mosolyogva.A többiek nem tudták,hogy nevethetnek-e,mindenki komoly maradt
-Egy maroklőfegyvert tartasz a kezedben...-kezdte el ecsetelni a fegyver tulajdonságait,amit gyorsan át akartam lépni
-A tűzfegyverekhez tartozó kézi lőfegyver melyet egy, vagy két kézben lehet tartani és feltámasztás vagy vállhoz szorítás nélkül lehet működtetni. Az a tulajdonsága, hogy elég akár egy kéz a tüzeléshez, megkülönbözteti a maroklőfegyvert a hosszabb lőfegyverektől, mint például a sörétes puskától, vagy a karabélytól (melyeket mindkét kézzel kell fogni és tüzeléskor a vállhoz kell szorítani). A ma használatos két fő altípusa a pisztoly és a revolver-hadartam el a legfontosabbakat,mire leesett az álla
-Nem vagy annyira hülye,mint gondoltam-nevetett,a többiek pedig fellélegeztek
-A szőkék nem mindig hülyék,tudod-mosolyogtam
-Akkor most gyere ki velem-kísért ki a kertbe,a többiek pedig jöttek utánunk. A külső villanyt felkapcsolták,ekkor mindent világosság öntött el. A fákon céltáblák voltak vegyesen elszórva
-Játszottál már GTA-t?-kérdezte Dominik mögöttem állva,a kezét a vállamon pihentetve
-Ja.-bólintottam
-Tökéletesen visszaadja  a különböző fegyverek lőtávolsági képességét.Egy ilyennél mit tapasztaltál?
-Elég ócska volt,távolra semmit sem ér-vontam meg a vállam( ezzel jelezve azt is,hogy nem paraszt vagyok,hogy támaszkodjon rám)
-Nos-emelte fel a hangját,hogy mindenki normálisan hallhassa-Közeliekre lőj,most!
Én pedig elkezdtem lőni. Megpróbáltam megőrizni a hidegvérem annak ellenére,hogy egy ideje már nem használtam igazi fegyvert,így kicsit berozsdásodtam.Ennek ellenére magabiztosan húztam meg a ravaszt minden alkalommal
-Elég lesz-gyújtott rá egy újabb cigire.-Most használj egy másikat. Aaron hozd a második próbát!
Aaron pedig már futott is be,hogy hozza a következő fegyvert. Nem volt rajtam a szemüvegem,így csak akkor láttam normálisan,hogy mit tart a kezében,mikor már körülbelül egy méterre volt. 
-M1941 Johnson?!-ámultam. Apának régen nagy hobbija volt a lövészet. Körülbelül öt éves lehettem akkor.Természetesen nem lőhettem,de kívülről fújtam minden lőszert,tulajdonságokkal együtt
-Beszarok,ha ez a picsa jobban fog lőni,mint én !-ült le a földre egy kigyúrt srác.


 Az izom és a tetkó mindig is lenyűgözött,azok a legszexibb elemek egy testen a világon,de a borosta egyszerűen elrontott mindent,az sosem tetszett nekem. Mindenesetre Archibald idősebbnek is tűnt,nálunk
-Arch' kicsit kiakadt-nevetett Dominik
-Az öreg róka-szólt be egy srác,aki a háznak támaszkodott,kapucni az arcába lógott,így nem tudtam szemügyre venni. 
-Arch' már 27 éves,ő keresi közületek a legtöbbet.Eddig-mosolygott Dominik-Vissza a Remingtonhoz.Erről mit tudsz?
-M1941 Johnson,lássuk csak...-gondolkodtam-Megvan! Egy amerikai rövid csőhátrasiklásos rendszerű öntöltő puska,amit Melvin Johnson tervezett a második világháború előtt. Az M1941 puskát az M1 Garand riválisának tervezték, de alulmaradt a versenyben.
-Tárkapacitás?-kérdezte Dominik
-10 töltény
-Tömeg?-kérdezett ismét
-4,31 kg-válaszoltam rögtön,majd hozzátettem még valamit-Egyébként nem a legelőnyösebb fegyver,olyan kis alkatrészeket tartalmaz,amiket könnyen el lehet hagyni használat közben.Az M1 Grand sokkal megbízhatóbb.
-Kéred inkább azt?-kérdezte,amolyan: ,,Ehhez nem elég biztos a kezed?'' tekintettel
-Jó lesz ez is-néztem kissé lesajnálóan,ami már nemigazán tetszett neki.Mindenesetre elkezdtem lőni. Háromszor hagyott,majd mikor a negyediket majdnem ellőttem,leállított
-Szép kis műsor,bár ez kicsit nagy neked.A kisebbeket szereted?-kérdezte direkt kétértelműen
-Neked kisebb van,azért kérdezed?-mosolyogtam,mire lefagyott a mosoly az arcáról
Egyszerűen nem értem. Annyira kedves srácnak tűnt a bárban,aztán eljöttünk ide és átvette a bunkó,nagy hatalmú főnök szerepét
-Srácok-kezdett el rugdalni egy követ-Felvegyük?
-Végre lenne egy csaj is-szólt közbe Aaron
-De a szukák gyengék-szólt közbe Archibald
-Hogy neveztél?-kérdeztem vissza,miközben közelebb léptem hozzá- Ő felkelt a földről és közelebb jött
-Szukának.Mér' nem vagy az?
-Majd ha beletaposok a szádba,meg agyonverlek akkor is gyenge szukának fogsz nevezni,faszfej?-kérdeztem tőle idegesen
-Tudd,hogyan beszélsz-csóválta a fejét
-Tikkel a fejed,vagy mi van?-néztem lesajnálóan
-Jade-szólt közbe kissé félve Aaron
-Hagyd-szólt A.-nak Dominik
-Csak a leszbik használnak ilyen szavakat
-Anyádtól biztos sokat  hallottad akkor ezt-mosolyogtam,mire felpofozott. erre én tökön ütöttem a Johnsonnal
-Te normális  vagy,ribanc?
-Tudd,hogy hogy beszélsz mert szájba rúglak köcsög-mondtam,majd lehajoltam hozzá (mivel a földön térdelt a fájdalomtól),majd leköptem
-Felvéve!-szólt közbe mosolyogva Dominik-És mostantól hivatalosan is a kedvencem
-Kössz-mosolyogtam
-Azt meg már ezerszer megmondtam,hogy ilyen nőket nem bántunk.Fiúk,verjétek meg.Aaron kivételével,te velem jössz-adott parancsot Dominik,a fiúk pedig tényleg elverték Archit.
Mi bementünk a házba,majd leültünk.Dominik kipakolta az asztalra a cigit,meg a maradék piát amit a sufniban talált,majd leült közénk
-Ez itt a bagoly,ez a főhadiszállásunk. Van még pár házunk,direkt a csapatnak fenntartva. Nagy akciók során elszórtan kiköltözünk a házakba.A baglyon kívül van még..mik is vannak?-kérdezte Aaront,csak úgy tesztelésképp
-Sirály,Hattyú,Bulldog,T-rex és a Carmen-válaszolt rövid gondolkodás után
-A Carmenben mindig én szállok meg,az aktuális kedvencemmel.-mosolygott Dominik-Nos,Holnap után lesz egy nagy akciónk,amiben már részt vehetsz. Van néhány néger,pár kilométerrel arrébb,egy pusztai gettóban akik nagy felfordulást csinálnak a környező városokban. Ki kell nyírnunk őket.-magyarázott Dominik,amit kivételesen most nem én,hanem a beérkező fiúk zavartak meg.A srácok Archi' kivételével mind nevetve jöttek be. Archibaldnak vérzett az arca,a karját pedig nyilván fájlalta,hiszen erősen a testéhez szorította
-Remélem megtanultad a leckét-adott Dominik egy enyhe pofont az új ,,legjobb barátomnak''
-Ja-morgott az orra alatt
-Hogy mondod?-kapott még egy csattanóst
-Megtanultam,uram-adta meg a tiszteletet végül Arch'
-Nagyon helyes,leülni.-parancsolt a főnök,majd miután ő is leült,folytatta a mondanivalóját-Szóval a nagy akció részleteit holnap megtudjátok. A szokásos időpontban, pontban éjfélkor találkozunk itt,mindenki motoron. Cicám-fordult felém-Neked adok egyet
-Most azért ki van nyalva mer csaj?-mordult fel Archi'.Tanulhatott volna a hibájából,hogy nem kéne mindig felszólalnia
-Szó szerint is kinyalhatom,végig nézed?-mosolygott Dominik,az arckifejezése pedig amolyan: ,,még egyet szólsz és mehetsz innen,de élve nem jutsz ki" féle volt.
-Nem,az gusztustalan lenne-vágott pofákat,mire Dominik biccentett a kapucnis srácnak,aki értette a jelet és adott egy öklöst Archinak
-Fogd be a pofád Archibald.-ordított Dominik,majd vett egy nagy levegőt és folytatta-Mindenki elmehet,kivéve a cicám és Aaron-simította végig a kezét a combomon mosolyogva. A többiek mind elmentek,Dominik még megvárta,míg az utolsó motor el nem ment,majd folytatta,amit szeretett volna.
-Amúgy miért maradtunk itt?-kérdeztem
-Aaron azért maradt,hogy ne félj tőlem-nevetett,bevallom kicsit én is megmosolyogtam ezt a mondatot-Egyébként azért,mert bemutatlak a második szerelmednek
-Ki az első?-néztem furcsán
-Most már én-mondta,majd megpróbált megcsókolni,amit kikerültem
-Majd később-kacsintott,majd megfogta a kezem és kimentünk a garázshoz
-Hú mennyi motor-néztem körbe,merthogy mindenhol motorokat láttam
-A tied ez a vörös itt-mutatott rá
-Egy simsont kapok?-kérdeztem
-Egyenlőre.Minél jobb vagy,annál jobb motor. Aaron,hazamehetsz,ha gondolod
-Nem baj,ugye Jade?-kérdezte
-Nem,dehogy menj csak-öleltük át egymást,Dominikkal pedig kezet fogtak
-Jó éjt-köszönt el tőlünk
-Jó éjt-mondtuk szinkronban Dominikkal
-És én?Én még maradjak?-mosolyogtam.
-Ha nincs ellenedre-mosolygott Dominik,majd közelebb jött hozzám. Én félig a motoron ültem,ő pedig teljesen hozzám simult,majd két kezével megtámaszkodott a motoron
-Mit szeretnél?-mosolyogtam.Az orrunk már összeért. Eszkimópuszi,vagy hogy hívják ezt?
-Egy csókot-próbálkozott be,de elfordultam,természetesen mosolyogva
-Azt hiszed ilyen gyorsan kapsz?-kérdeztem
-A főnököd vagyok.Az izmos,szexi főnököd. -Az izmos,szexi főnököm,aki épp most vette le az izompólóját.Ennyire jó pasit még nem éltem.
-Direkt csinálod?-mértem végig,miközben elharaptam a számat
-Tetszik,mi?-feszítette be a karját
-Inkább hazamegyek,jó?-kérdeztem,miközben felültem a motorra
-Ebben a ruhában,így a motoron?És szerinted hazaengedlek úgy,hogy nem csókoltalak meg?-nevetett
-Szerintem igen.Láttad,hogy bánok a fegyverekkel-mosolyogtam,miközben elindítottam a motort. Nem igen tetszett neki,kivette a kulcsot a zárból és a farzsebébe tette. Ezután levett a motorról(azokkal az izmokkal úgy kezelt,mint egy madártollat,esküszöm),majd felültetett az asztalra és a derekamnál fogva magához húzott
-Viszont most egy fegyver sincs nálad. Bár az enyém még lehet-mutatott a nadrágjára.Gondoltam egyet és az övénél fogva magamhoz húztam. Nem kellett neki több ösztönzés,rögtön megcsókolt. Elég hosszú csók volt. Igazság szerint nagyon jól esett,hogy egy ilyen erős srác tart a karjaiban.
Folytattuk volna még a szenvedélyes csókcsatát,arról nem is beszélve,hogy imádtam ahogy a combomat simogatta,de hirtelen hangokat hallottam
-Mi ez a hang?-állítottam le
-Milyen hang?-markolt bele a fenekembe
-Nem tudom,de hallottam valamit-toltam el magamtól
-Jó,utána nézek-sóhajtott,majd elindult az ajtó felé,ami hirtelen kinyílt.Hirtelen az ütő is megállt bennem,váratlanul ért ez az egész,főleg az,hogy ki is volt ,aki kinyitotta az ajtót
-Jade?-fordult felém
-Mattie?-álltam ott értetlenül
-Dominik?-fordult most a főnököm felé
-Mattie?
Komolyan úgy éreztem magam,mintha a Shrekben lennénk,pont a vacsorajelenetben a kastélyban.
-Te mit keresel itt?-kérdeztem
-Inkább te mit keresel itt?Kettesben Dominikkal
-Nyugi öcsém-nevetett Dominik
-Ti ismeritek egymást?-kezdtem összerakni a dolgokat
-Mostohatesók vagyunk,csókollak-kacsintott Dominik
-Te csak ne csókold-fejezte ki nemtetszését Mattie
-Már megvolt,bocs-intette le Dominik mostohaöccsét
-Mi?-nézett furcsán Mattie.
-Most megint hisztizni fogsz?-szóltam közbe
-Miért,mit vársz?Hogy tapsoljak,meg ugráljak örömömben?-lett ideges
-De nem járunk,Mattie-zökkentettem vissza a fiút a valós életbe.Erre már tényleg nem tudok mást mondani
-Tök mindegy-mondta,majd fogta magát és kisétált,én pedig utánamentem
-Várj már meg-húztam vissza a kezénél fogva
-Mire?
-Mi a faszért akadsz ki?Te is kavarsz másokkal mégsem sírok miatta
-Nem akarom,hogy bajod essen. Pár napja megerőszakoltak,vágod?!
-Szerinted bántanám?-szólt közbe Dominik.-Várj.Akkor ő az a lány?Meséltél valami szőkéről.Jade az?
-Fogd be-szórt szikrákat Mattie szeme
-Halika,még itt vagyok-jelentkeztem-Mi a fasz van?
-Az,hogy a mostohaöcsém beléd zúgott-nevette el magát. Itt kezdődött minden...Mattie be akart húzni Dominiknak,ami mondanom sem kell,hogy értelmetlen.Ha rendesen szemügyre vetted a két srácot,észrevetted,hogy Mattie egy kis hangya,Dominikhoz képest. Dominik nem bántotta Mattiet,egyszerűen leszerelte,a bal kezét hátraszorította és feszítette felfelé,majd a falnak tolta
-Álljatok le-ijedtem meg,majd megpróbáltam közéjük állni,de Dominikon látszott,hogy ő teljesen nyugodt,pusztán védekezett.
-Mondd el szépen Jadenak.Most legyen nagy a pofád-nyomta kicsit jobban a falhoz D. Matthewt.
-Ne csináld ezt,Dominik-húztam a számat
-Gyerünk-erősködött Dominik
-Lehet,hogy mond valamit-nyögte ki végül Mattie
-Matthew!-üvöltött Dominik
-Amíg nem engedsz el nem mondok semmit,tőlem pedig el is törheted a karomat-higgadt le Mattie,Dominik pedig elengedte
-Nem tartozol magyarázattal. Tudhattam volna-gondolkodtam el
-Igazából mindegy.Én ugyanúgy csajozni fogok tovább-nyújtotta ki a karját,majd elkezdte ,,vizsgálgatni"
-17 évesen még én is ilyen hülye voltam,mint te Mattie-szólt közbe Dominik
-Mit tudsz te?!-kérdezte szemrehányóan
-Azt,hogy hülye vagy. Értem,hogy érdekbarátság meg minden,de amikor érzelem van,azt nem lehet eltitkolni. Menj haza,muter már amúgy is otthon van. Csinált vacsorát.Egyél,jegeld le a kezed.Ha elmondod nekik,hogy én voltam,azt megbánod-adott ,,tipped" a főnököm a mostohaöccsének,ami igazából parancs volt
-Majd beszélünk?-nézett rám Mattie
-Aha-bólintottam,majd megpróbált megölelni,de inkább eltoltam
-Ezért nem akartam,hogy tudja baszdmeg!-nézett vissza a bátyjára,majd elment.
-Van még piád?-kérdeztem Dominikot,miután Mattie elment
-Biztos inni szeretnél?-kérdezte mosolyogva
-Inkább folytatnád az előzőt?-mutattam az asztalra
-Megitatlak,gyere-nevetett,majd újra megfogta a kezem és visszamentünk a házba.-Mit szeretnél?
-Rajtad kívül?-mosolyogtam
-Döntsd el,hogy mit szeretnél-kacsintott
-Vodka?
-A feleségem leszel-vágta rá rögtön,mire mindketten elnevettük magunkat.Utána koccintottunk egyszer.Kétszer,háromszor. Talán tízszer?De nem ütött ki annyira. 
-Nos-ültem az ölébe végül,mire elkezdte simogatni a combom
-Igen?-mosolygott
-Ideje hazamennem-mosolyogtam rá
-Még nem-rázta meg határozottan a fejét
-Nem  tarthatsz itt-mosolyogtam kissé elpirulva
-Úgy gondolod?-kérdezte
-Igen.-válaszoltam mosolyogva,majd ismét felkapott. Lefektetett a kanapéra,majd óvatosan rám feküdt
-Még mindig-túrt bele a hajamba
-Még mindig-túrtam bele én is az övébe.Közelebb jött hozzám,majd megcsókolt.Hihetelen,hogy valaki mindig félbeszakítja a csókunkat
-Dominik hallod..-jött be a kapucnis srác,majd lefagyott-Visszajöjjek később?
-Nem,már úgyis menni készültem-löktem le magamról mosolyogva Dominikot
-Nem mész még,cicám-fogta meg a kezem
-Faterom így is ideges lett,mikor újra eljöttem-váltottam komolyra,ennek ellenére sem engedettel
-Mondd-fordult a kapucnishoz
-Mattie kurvára összebalhézott anyáddal
-Mer'?-néztünk furcsán
-Elmesélte muterodnak,hogy Jade már tudja a szitut,az anyád megpróbálta lenyugtatni,mire elkezdett csapkodni össze-vissza. Kurvára kiakadt és bezárkózott a szobájába
-Két kérdésem lenne,kedves Csontos-markolta meg közben a fenekemet-Egy:Ez engem mi a faszért érdekel?Kettő:Ez mért nem ért rá később?
-Hát,csak gondoltam..Ha már én szolgáltatok információt akkor....Meg aztán..-nyökögött 
-Akkor most elmehetsz-mutatott az ajtóra,Csontos pedig kiment.
-Én is megyek,tényleg-próbáltam komolyan mondani ezt a mondatot,de amint rám nézett elkezdett mosolyogni,így elég nehéz volt
-Fél óra még,jó?-alkudozott
-Negyed óra-javítottam ki
-Háromnegyed-alkudozott tovább
-Maradjon fél-próbáltam leállítani
-Egy az utolsó szavam-harapott bele az alsó ajkamba
-Jó-egyeztünk meg végül. A szájharapás után szívesen mondtam volna másfél órát,de inkább maradtam az egynél
-Akkor vissza a kedvenc pózomra-rakott fel újra az asztalra.Megfogta a csípőmet,majd közelebb húzott magához.Aztán elkezdett simogatni,majd próbálkozott a csókkal is. Persze,csak próbálkozott
-Na na-mosolyogtam,miközben kicsit eltoltam magamtól
-Túl finom a csókod ahhoz,hogy nélkülözni tudjam-mosolygott rám rossz fiúsan
-Próbálkozz meg vele-túrtam bele a hajába
-Biztos,hogy nem-rázta a fejét,majd gyengéden magához húzott (ismét) és elkezdte csókolgatni a nyakamat. Közben lassan lehúzta a ruhám cipzárját,úgy simogatta az egész hátamat.Megpróbáltam türtőztetni magam,így csak beletúrtam a hajába.Nem sokkal később leszedte rólam a ruhát.Ezután lekerült róla a póló és a nadrág.Ismét belemarkolt a fenekembe,majd megcsókolt. Éreztem rajta,hogy megpróbálja visszafogni magát,ami neki is elég nehezen ment
-Dominik-suttogtam,miközben szívta ki a nyakamat
-Jade-suttogta a nevem,miközben a belső combomat simogatta.
-Mennem kéne-mondtam,de egyáltalán nem voltam meggyőző.Magamat sem sikerült meggyőznöm erről igazából.Leszálltam az asztalról,majd lefeküdtünk a kanapéra.Jobban mondva óvatosan rálöktem a kanapéra,lefeküdt én pedig ráfeküdtem,majd elkezdtem a nyakát csókolgatni,közben pedig kigomboltam a nadrágját. Ezalatt végig markolta a fenekem és simogatta a combom. Teljesen beindult ő is,én is.
-Cica-tolt el a csípőmnél fogva,majd én is észhez tértem
-Inkább most megyek-mutattam az ajtó felé
-Várj-mondta,majd visszahúzott egy csókra.
-Most már tényleg megyek-mosolyogtam
-Hazavigyelek?-ajánlott fel egy fuvart,miközben öltöztünk
-Megköszönném-mosolyogtam,majd felültünk a motoromra (komolyan..itt smárolunk meg minden szar és csak egy simson jár nekem? csak vicc volt.),majd hazavitt
-Itt,ugye?-kérdezett bizonytalanul,mikor lefékezett a ház előtt
-Igen,kössz mindent-mosolyogtam,majd bementem a házba.Egész végig az eddig történtek jártak az eszemben.Hihetetlen micsoda pasi ez a Dominik.De sajnos nem tudtam sokáig ezen agyalni,mivel két fontos dolog elvonta a figyelmem.Az egyik az,hogy fájt a nyakam(harapdált is,miközben szívta) a másik pedig Apa.Apa már várt,az asztalnál ült...








1 megjegyzés:

  1. huhaaa :D Az gáz, ha én konkrétan belestem Dominikba? :D huhaaa :D
    Meghalok :3 huh... Na jó erre csak ennyit tudok mondani xd
    Ui: Tetszik a fejlécem :3 És örülök, hogy kiraktátok :)

    VálaszTörlés