2014. április 4., péntek

3.fejezet

Mutatta a 10 dollárost,ami az öltáncot jelenti...
Nem volt más választásom,lementem hozzá és elkezdtem táncolni
-Szia gyönyörűm-markolt bele a fenekembe
-Szia-köszöntem vissza,közben pedig lehúztam a szoknyám cipzárját
-Igen,azt nyugodtan leveheted-harapta el a száját
-Szeretnéd,mi?-kacsintottam,majd az ölébe ültem,vele szembe
-Plusz 10 dolcsi,ha megdugod-ordibálta oda nekünk elégedetten a főnök
-Ezért a csajért még ezer dollárt is-intett vissza Nate,miközben a nyakát harapdáltam. 
-Szavadon foglak
-Nem gondoltam volna,hogy kurva vagy-simította végig a hátamat
-Ez nem a szexről szól. Táncra szerződtem-világosítottam fel
-És az extra juttatások?
-Azokat nem én vállalom
-Akkor nem dughatlak ma meg?-kérdezte,miközben eltol magától annyira,hogy egymásra nézhettünk
-Esetleg a műszak után.Csak sajnos engem ki kell érdemelni-mondtam,majd kivettem a kezéből azt a 20 dollárost,amit már előre bekészített és visszamentem a rúdhoz.A műszakomból még másfél óra volt (a főnök felvett néhány új csajt,szóval két műszakba toltuk),Nate pedig végig ott ült,azon a széken és engem nézett. Csak engem. Néha idegesített. Nem tudtam rendesen koncentrálni a táncra. Olyan volt,mintha zavarba jöttem volna,vagy nem is tudom. Furcsa volt az egész helyzet,nem tudtam mit kezdeni vele. 
-Köszönjük a figyelmet Uraim,nemsokára jön a váltás,addig is jó italozást-vetett véget a műszakomnak a főnök,majd az összes lány bement az öltözőbe,utánunk pedig természetesen jött a fejes is
-Ügyesek voltatok ma. Jade,jól helyt álltál az ötösön,büszke vagyok rád. Plussz száz dolcsi üti a markodat-kacsintott rám,majd kiment az öltözőből. 
Mintha mi sem történt volna,követtem a szokásos rutint. Megfogtam a tiszta ruháimat,bevonultam a fürdőkhöz és letusoltam. Lemostam a sminkem és füstös szemeket varázsoltam,a hajamat megigazítottam és felöltöztem
A skót kockás ruhámat vettem fel és a hozzá illő selyemmasnit a nyakamra tekertem és kész is voltam 
-Mehetünk?-fordultam Marilynhez.Már ő is fel volt öltözve. Egy fekete pántnélküli felsőt választott farmernadrággal. Csodásan állt a drágámnak minden ruha. Kicsit duci volt a lelkem,de nagyon jól állt neki
-Persze,menjünk. -Kapta fel a táskáját,majd elhagytuk az öltözőt. Ilyenkor mindig siettünk elhagyni a bár területét,nehogy a fiúk kövessenek minket. Most viszont nem volt szerencsém. Vagy mégis..?
-Várj,Jade-kiáltott utánam egy ismerős hang. Hátrafordultam,hogy megnézzem,jól gondolom-e kit hallok. Piros haja bevilágította az éjszakát
-Szia Nate-áltam meg,majd visszahúztam Marilynt,aki hirtelen elkezdett habogni,hogy sietnie kell,nyomott két puszit az arcomra,gyorsan megölelt és már el is ment.
-Azt hittem megvársz,vagy valami-Húzott magához
-Mért vártalak volna meg?-öleltem át a nyakát és elkezdtem túrni a haját. Annyira a gyengém volt,ha ilyen haja van egy srácnak. És ráadásul selymes is volt neki,imádom! Biztos azt gondolod,hogy szerelmes lettek. Dehogy.Belé?Nem.Csak tetszett. 
-Mert tetszem neked-adott egy puszit a számra.
-És?-kérdezek vissza
-Illene bevárnod-húzott közelebb magához,már összeért az orrunk
-Nem harcolnék egy pasiért se-löktem el magamtól,majd elsétáltam,de pechemre követett. Vagy inkább szerencsémre..
-Szóval még értem se?-kérdezte
-Nem is ismerlek-vágtam rá egyből
-És,ha megismernél?-jött az újabb kérdés
-És,ha nem szeretnélek megismerni?-feleltem kérdéssel a kérdésére.
Marilyn: Játszd az elérhetetlent,beléd fog esni! :* -Marilyn mindig tudta mit kellett írnia. Imádtam ezeket az SMS-eit
-Meg szeretnél-vágta rá egyből,majd megfogta a kezem
-Vagy mégsem-engedtem el,majd messzebb mentek tőle,de rámosolyogtam 
-Megszerezlek-vakarta a fejét
-Álmaidban édesem-kacsintottam
-Kezdjük elölről-állított meg,majd a kezét nyújtotta-Nate vagyok
-Jade-fogtam vele kezet mosolyogva
-Azt hiszem láttalak a Rock Shopban-kezdett el ,,találgatni"
-Lehetséges-mondtam tettetett bizonytalansággal
-Vágod ülök nyugodtan a pult mögött,bejön egy gyönyörű szőke lány valami csajjal,de nem is figyeltem meg azt a másikat, a szőke nagyon megtetszett. Kell nekem. De később bejött valami srác és smároltak. Azt mondták nem járnak,de akkor is furcsa volt-kezdte el magyarázni a boltban történteket
-Ismerem azt a lányt-mosolyogtam rá-Nem jár azzal a sráccal
-Nem hinném,hogy lenne esélyem nála-mondta,majd a cipőjét bámulva sétált tovább
-Miért gondolod ezt?-néztem furcsán,teljesen kizökkenve a szerepjátékból
-Csak,mert nézz rám.Scene vagyok....
-És miből gondolod,hogy nekem nem tetszenek a scene srácok?-kérdeztem félig mosolyogva
-Csak rád kell nézni-mondta,de még mindig a cipőjére meredt
-Ezt meg,hogy értsem?-álltam meg,a kezemet pedig összefontam
-Te az olyan srácokra buksz,mint az a Mattie gyerek,nem?
-Is-mondtam mosolyogva-Mért ne tetszenél?
-Tehát tetszem-könyvelte el magának,miközben ravaszul mosolygott. Most már rám nézett,nem pedig a csukájára
-Ezt nem mondtam-nevettem el magam
-De azt sem,hogy nem,szóval nyertem-tapsolta meg saját magát
-Mit is nyertél?-ráncoltam össze a homlokom
-Téged kicsim-mondta,majd megpróbált megcsókolni,amit csak azért sem hagytam
-Hm-hümmögtem,majd tovább mentem
-Nem kapok csókot?-futott utánam
-De nem ám-kacsintottam
-És mért nem?-nézett szomorúan
-Mert mért kapnál?
-Mért ne?-kérdezett vissza rögtön
-Mert nem érdemled meg-mosolyogtam
-Mért ne érdemelném?-nézett ijedten
-Mert mért érdemelnéd?-kérdeztem vissza. 
-Most épp hazakísérlek és tudod ez nincs ingyen
-Majd rád kacsintok,mielőtt elmész-nevettem
-Csak annyi?-dermedt le
-Azt is megtiszteltetésnek vedd-intettem nagyképűen
-Egy kacsintás az semmi
-Nem foglak leszopni,nem ismerjük egymást egy napja-nevettem
-A fenébe-mondta tettetett csalódottsággal. Már befordultunk az utcába,ami sajnos (vagy szerencsére) még negyed óra gyaloglást jelentett Natettel
-Mennyi ideig sétálunk még?-kérdezte
-Én még úgy negyed órát. De ha meguntad,elmehetsz-mosolyogtam
-Azért kérdeztem,hogy tudjam mennyi ideig lehetek még a világ legszebb lányával-mondta. Ez nekem túl nyálas
-Ne mondj ilyeneket
-Mért ne?
-Nem szeretem
-Akkor mit szeretsz?
-Sok mindent
-Például?
-Például magamat-mosolyogtam rá
-Tudod,hogy értettem
-Tudom.
-Akkor?-megfogta a kezemet,az ujjaink pedig összefonódtak
-Mi akkor?-tettettem a hülyét
-Nem szereted ha bókolnak?
-Azt nem szeretem,ha ilyen egyértelműen bókolnak-mondtam,bár ez kicsit furcsán hangozhatott.
-Ilyen egyértelműen?-ráncolta össze a homlokát-Akkor markoljak bele a fenekedbe?
-Nagyon vicces vagy-mosolyogtam,majd megálltam mivel megérkeztünk
-Itt laksz?-kérdezte
-Igen-mondtam
-Behívsz?-kérdezte csillogó szemekkel
-Nem-mosolyogtam
-Értem-mondta szomorúan,majd közelebb húzott magához-Egy jó éjt puszit kapok?
-Mért kapnál?-próbáltam ellenállni,de nagyon nehéz volt
-Hazakísértelek-nézett egy pillanatra a házra
-Nem kértelek-mondtam és úgy éreztem pontot raktam a beszélgetés végére. Mint mindig,most is tévedtem
-Az igaz,de mégis csak szép gesztus volt tőlem,nem?-kérdezte mosolyogva 
-Nem tagadom-haraptam el a számat,mire adott egy hosszú szájra puszit,amiből a végére csók lett.Körülbelül két percig tartott mindez,aztán visszazökkentem a valós életbe és adtam tovább a kőszívűt.
-Na szia-toltam el magamtól,majd bementem a házba. Tisztára kihalt volt a lakás,Mattie már biztos aludt. Bementem a konyhába és kaját kerestem magamnak. Találtam egy kis lasagnet,amit betettem a mikróba,aztán hozzá láttam a késői vacsorához.Közben Vibereztem
Nate:Jól csókolsz:$
Jade:Honnan van meg a számom?
Nate:Azon a lényegen nem változtat,hogy jó volt veled smárolni ;*
Jade:Tudhatnád,hogy velem minden jó ;D
Nate:Persze :) Főleg mikor elgyengülsz,mint az előbb;33
Jade:Nem gyengültem el :DDDD Csak szereztem neked egy jó éjszakát
Nate:Ismerd be,neked is jól esett:D
Jade:Miből gondolod,hogy jól esett?:))))
Nate:Éreztem :D
Jade:Ne nevettess :'))
Nate:Ugyan...végig a hátamat simogattad,kicsit sem akartál elhúzódni ;)
Jade:Pedig elhúzódtam :)
Nate:Ja,fél óra múlva persze :D
Jade:Milyen fél óra tee?Gondolkodjál  vöröske :)
Nate:Igaz a legenda a szőke lányokról..>.>
Jade:Na ez után a beszólás után az életbe nem kapsz meg ;)
Nate:Azért ne vegyél rá mérget,ma is kaptam egy hosszú csókot pedig milyen kis ellenkező voltál az elején;3
Jade:Biztos tettél valami drogot az italomba.
Nate:Nem is ittál Oo xD
Jade:Hagyj már nyerni! :c xd
Nate:Az ágyban nyerhetsz,lehetsz felül ;))))) *-*
Jade:Álmaidban;)
Nate:Ja,ott már ezerszer meg voltál :))
Jade:Sajnos sose lesz valóság ;)
Nate:Hoppá!Azt mondtad sajnos :DDDDD 2-0 ide gyönyörűm :D
Jade: ?! Na jól van,hagyj létezni ^^ megyek aludni :D
Nate:És még ide is jönnél mellém,ez már 3-0 ;)
Jade: Úgy értettem a saját ágyamban :))) 
Nate:Aludj jól egyedül :\:)
Jade:Jól is fogok:*
Komolyan mondom eszméletlen volt ez a srác. De ahogy csókolt az felejthetetlen. Nagyon tetszett Legszívesebben újra és újra visszapörgettem volna az időt,hogy átélhessem megint .
Miután ettem,felmentem a fürdőbe lezuhanyozni,nem tudom mért,igazából csak megszokás mivel nem szoktam mindig a bárban tusolni. Fürdés után vettem csak észre,hogy fehérneműn kívül semmit nem vittem be a fürdőszobába,így felvettem a bugyit és a melltartót,majd bementem a szobámba
Épp kutattam a szekrényemben,mikor az ágyam melletti kislámpa hirtelen bevilágított mindent
Megfordultam,hogy lássam mi történik. Az ütő is megállt bennem,felsikítottam....







2 megjegyzés:

  1. Ne már, itt abbahagyni?! Ez már kínzás. Itt hagysz szenvedni a következő fejezetig.
    Az eddigieket imádtam. Nagyon szépen írtad őket. Olyan történetet írni, amit nem tudsz majd nem végig olvasni nagyon nehéz. De te megcsináltad. :) Minden egyes részt olvasni fogom.
    Ezzel a befejezéssel viszont lécci ne kínozz sokáig, mert elvonási tüneteket fogok produkálni. Nagyon várom!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülünk,ha tetszik a történet :)) Heti egy,max. két résszel számolhatsz :)))

    VálaszTörlés