2014. április 18., péntek

5. fejezet

-Három-kezdett el számolni Mattie húga,mi pedig összemosolyogtunk Marilynnel-Kettő-hangzott el a következő szám,itt már kezdtem ideges lenni- RAJT
Miután elhangzott a rajt,padlóig nyomtuk mindketten a gázt. A pálya elég becsapósnak bizonyult. Az elején még azt hitted minden simán megy,alig volt pár egyszerű kanyar,de utána durvult a helyzet. Leginkább a pálya korosodása miatt is volt nehéz a következő szakasz,de az éles kanyarok sem könnyítették meg. Néha kisodródtam az út szélére,olyankor Marilyn sikeresen beelőzött. Másszor viszont én kerültem előnybe,például amikor nekiment egy regiment régi autóguminak,ami belógott a verseny útra.
-Ott maradsz ribanc-üvöltöttem mosolyogva,mikor elsüvítettem a leszbi barátnőm mellett,akinek ki kellett szállnia,hogy arrébb pakolja  a gumikat,máskülönben moccanni sem tudott a kis zöld bogarával
Aaron végig követte a versenyt motoron a haverjaival és mikor meglátták mi történt heves dudálásba kezdtek. Ó,még nem is meséltem Aaronról. Talán egy buliban ismerkedtem meg vele. Nem valami jó pasi,de nem is a legrosszabb. Átlagosan barna haja és átlagosan barna szeme van,átlagos testtel. Se nem izmos,se nem dagadt,pont a középút. Az elejétől fogva szimpatizáltunk egymással,jól megértettük egymást és sokat nevettünk. Volt egy elég nehéz időszakunk,úgymond ,,kergettük" egymást. Mikor én voltam belé esve,ő semmit nem érzett irántam,majd mikor ő kezdett el gyengédebb érzelmeket táplálni  irántam,én hátráltam meg. Mikor véget ért ez a viharos időszak,megszakadt a kapcsolatunk. Természetesen most is jóban vagyunk,de már nem beszélünk napi szinten és nem osztunk meg mindent egymással
A harc ment tovább,három kört kellett megtenni,én pedig már egyet letudtam. Mikor átmentem a célvonalon,a tömeg ujjongani vagy fújtatni kezdett,én mindkettőnek örültem. Minden barátom kinn volt a pálya szélén és őrjöngött, Marilyn leszbi csajait is láttam,akik nem voltak elragadtatva a gyönyörű Impalám láttán. Elég önző kis picsák. Nem sokszor találkoztam velük,általában kerülöm őket.Nem törődnek egyáltalán Marilynnel,csak azért kell nekik,hogy valakivel dughassanak és ihassanak.De ha baj van nem tud hozzájuk menni.
A második kör elég brutálisan ment. Alig bírtam bevenni a kanyarokat,én is belementem a gumikba,mint az első körben Marilyn és még egy békát is elütöttem.Eléggé megrázott a kis zöld állat halála,először majdnem leálltam,hogy elhányjam magam,de aztán maradtam a pályán. Marilynnek sikerült beelőznie,a második kört mégis egyszerre tudtuk le,ami megrémített mindkettőnket. Már csak egy kör volt hátra,a hasam görcsbe rándult. Kissé izgatott voltam,egyre csak az járt az eszembe,vajon megnyerhetem-e?A kocsi jól ment,ahhoz kétség sem fért,inkább magamban voltam bizonytalan.
Végig fej fej mellett haladtunk az utolsó körben. Néhányszor,például a kanyarok alkalmával egyikünk mindig hátraszorult ugyan,de ennek ellenére vért izzadtam,amíg meg nem pillantottam a célvonalt.Mikor megláttam a tömeget,felcsillant a remény:Talán megnyerhetem.
De nem így lett,pontosabban csak félig. Hiszen pontegyszerre értünk át azon a bizonyos vonalon.
-Én nyertem-pattant ki a kocsiból Marilyn,a szukái pedig rögtön odarohantak hozzá
-Aha,azt képzeled-szálltam ki én is-Döntetlen lett,együtt értünk át
-MI?-akadt ki
-Igazat mond-jött oda Aaron a haverjaival. Az irtó szexi és jóképű motoros haverjaival.
-Nem-mondta tettetett nyugodtsággal. Marilynről tudni kell,hogy nagyon lobbanékony,szóval ha valami nem úgy történik ahogy akarja,dühbe gurul.Nem volt ez másképp most sem
-Nyugi,ne szívd mellre-mosolyogtam
-Kivéve,ha nagyobb lesz tőle-szólt be Aaron. Aha,csak hogy ez nem jött jókor,Marilyn csak idegesebb lett. Össze-vissza ordibált,anyázott és mutogatott,a szukái persze biztatták és ők is beszálltak a veszekedésbe,amit én fél óra múlva szépen meg is untam:
-OKÉ-álltam fel a kocsimra majd kiabálva folytattam-ESTE 10-KOR BULI NÁLAM!!
Erre az egész tömeg őrjöngeni kezdett,mindenki elismerően bólogatott és tervezgették az estét.
-KAJÁT PIÁT HOZZON MINDENKI MAGÁVAL,CSAK AZT ENGEDJÜK BE-próbáltam hasznot húzni az eseményből.Hát nehogy már mindent én vegyek meg. Miután kezdett oszlani a tömeg és csak a haverokkal maradtunk,elgondolkodtam...
-Hogy fog ennyi ember elférni a házamban?!-kérdeztem kétségbeesve
-Semmi gond-szólt közbe Mattie,aki épp a telefonjára meredt-Kiírtam minden közösségidre,hogy itt lesz a buli a pályán
-Imádlak-mosolyogtam-Aaron ti jöttök?
-Naná!-ölelt át Aaron,majd a fülembe súgott-Igen,a haverjaim is jönnek
-Helyes-suttogtam neki.Gondolom látszott rajtam,hogy tetszenek a barátai,de remélem nem volt feltűnő.
Aaronnal hamarosan elengedtük egymást( sajnos,mivel Playboy parfüm volt rajta,tudod az a fajta,amiért mindketten rajongunk) és beültünk a kocsiba. Jobban mondva csak én és Mattie.
-Hova megyünk?-kérdezte
-Kirúgatni magam a munkahelyemről-mosolyogtam,majd befordultam a bár utcájába
-Most komolyan?-kérdezte-És miből lesz pénzed?
-Apa mindig utal,plusz ha hazajön sokszor ad KP-t is.Nincs kedvem sztriptizelni a sok köcsögnek,a fele azért jön,hogy hátha megfektethet.Nincs kedvem dagadt,szőrös negyvenesekre
-Csak ügyesen-mondta,mikor már a bár bejárata felé sétáltam
-Hol a főnök?-kérdeztem két táncostól,akik most még pincérként dolgoztak a munkahelyem éttermi részében
-Benn van a szakácsoknál-mutatott az egyik lány a konyha felé
-Hahó,főnök-ordítottam,miután beléptem a helyiségbe
-Mi kell?-jött oda hozzám a góré
-Fel szeretnék mondani-közöltem rezzenéstelen arccal.Az ő képéről már nem lehetett ezt mondani,kissé vörösödni kezdett a pofája,a homlokát pedig összeráncolta,amitől 20 évvel idősebbnek nézett ki,pedig most se fiatal
-Mi az,hogy felmondasz?!-lett ideges,majd átkarolt és betolt az irodájába-Mi ez a baromság?
-Nincs szükségem erre a plusz keresetre,amit öntől kapok.Számomra ez teljesen felesleges és nem is érzem jól magam. Inkább bulizok,minthogy táncoljak
-Pedig nagyon szépen táncolsz,tegnap megkaptad az ötös rudat,ez sem változtat a véleményeden?
-Az is csak egy rúd-forgattam a szemem-Nem változtat már semmi a véleményemen
-Megkétszerezem a fizetésed-tett ajánlatot
-Nem szenvedek hiányt pénzben,köszönöm szépen-mosolyogtam
-Szebb ruhákat kapsz-próbálkozott újra
-Minek kapok szebb ruhákat,ha úgyis le kell dobnom magamról?Nem,köszönöm-utasítottam ezt is vissza
-Akkor-kezdte,de félbe szakítottam
-Akkor most tessék átadni a papírt,ami a felmondásomról szól. Én szépen aláírom és volt munkám,nincs munkám.Köszönöm-mosolyogtam tovább. A főnök elővette a fiókból a kétoldalas papírt,szépen aláírtam,megkaptam a másolatot és a végkielégítést (amit igazából nem értettem,hisz nem nekem mondtak fel,végkielégítés pedig úgy tudom csak akkor jár.......),majd elmentem
-Na,mi volt?-kérdezte Mattie,mikor beültem a kocsiba
-Kaptam pénzt-mutatom a borítékot
-Oszt mire költjük?-mosolygott sunyin
-A bulira-mosolyogtam én is
-Nem vásárolok veled-szögezte le
-De most bulira. Különválunk majd. Te piát veszel én meg a többit
-Na,úgy jobban hangzik-mondta,majd beindítottam a kocsit és elvittem a belvárosba,kiraktam a kedvenc boltja elé,majd ott hagytam. Én pedig elmentem a plázába. Tudtam,hogy ott most valami bohóc hét van a gyerekeknek. Bármennyire is félek a bohócoktól,lufi az kell szóval leküzdöttem a félelmem,igyekeztem keménynek mutatni magam és bementem a plázába. Rögtön mindenhol bohócos plakátok és sapkák fogadtak, meg irgalmatlan mennyiségű maszk,amitől kicsit beijedtem és már majdnem visszafordultam,hogy mégsem kell semmi,aztán megláttam a lufisbácsit aki  egész normálisan nézett ki,így lehiggadtam
-Csókolom-köszöntem mosolyogva
-Szervusz,mit parancsolsz?-kérdezi kissé furcsa tekintettel,amit gondolom a korom miatt kaptam
-Lufit. Tetszik ismerni a régi versenypályát a város szélén?Na,ott lesz egy buli. Szeretném megtölteni lufival az egészet
-Akkor gondolom nem héliumos kell,mert az elszáll,így rengeteg pénzt takaríthatsz meg.Viszont így is vastag összegbe fog kerülni annyi lufi-gondolkodott
-Mennyire tetszik a bácsi gondolni?-mosolyogtam,hátha meghatom a kislányos vigyorral és a tisztelettudó hangnemmel
-1500-2000 dollár biztos lesz,ha nem több-húzta a száját
-A bácsi nem tudná kicsit olcsóbban adni?-biggyesztettem le a számat
-A bácsinak is pénzbe kerül-lett egy kicsit szigorúbb
-De én még kicsi vagyok és növésben vagyok-húztam lejjebb a számat
-És te a pénztől nősz?-kérdezte nevetve
-Igen-mondtam félig mosolyogva,amit megpróbáltam leplezni
-Jaj,te gyerek-vakargatta a homlokát-800 dollár és a fiam elmegy a haverjaival a bulidra
-Megegyeztünk-mosolyogtam-De a fia keressen meg
-Rendben-ráztunk kezet,majd átadtam neki a pénzt
-Hányra kell a lufi?-kérdezte
-Fél 9-mondtam kis gondolkodás után. Mire odacuccolunk, elrendezzük a kaját,a piákat és a többi,jobb is,ha előbb jön a lufi,csak útban lenne a teherautó vagy mit tudom én mivel hozzák
-Ott lesznek a felfújt lufik-mosolygott a bácsi,én még egyszer megköszöntem,majd elmentem,közben pedig sms-t váltottunk Andyvel
Jade:Ma 10-kor buli a régi versenypályán. Segítesz kicsit?
Andy:Mi kéne?
Jade:Joint ;) Amúgy meg nem csak az :D Hozhatod a nigger haverjaidat :D
Andy:Tehát nem én kellek,hanem a többi nigger?xd
Jade:Tulajdonképpen igen(: De Tylert nehogy hozd!!Még nagyon kicsi
Andy:Veszek piát.
Jade:Azt Mattie intézi.Inkább segíts a pályán mert valahogy fényeket kell szerelnünk oda...
Andy:Most szórakozol velem?!Az nagyon nagy hely....
Jade:Kéérleeeeek*-*
Andy:Megpróbálhatom. Sok villanykörte jó lesz?:$
Jade:ANDY!!!
Andy: 8-ra minden fényben fog úszni.......
Jade:Helyes :D És szerezz DJ-t is :):)
Andy:Ez egy menet lesz veled ;d
Jade:Lesmárolhatsz...
Andy:Annyi pia után nem ezt fogod mondani :):)
Jade:Majd meglátjuk:)
Miután lezavartuk az sms háborút,gyorsan elmentem a boltba venni egy kis harapnivalót. Chipset vettem meg olyan miniszendvicseket,ja és koktélt,mivel az elengedhetetlen. Viszont mindezek után rájöttem,hogy egy valami kimaradt,ez pedig a zene volt
-Gyere és vigyél el innen,leszakad a kezem a sok piától-mondta Mattie köszönés nélkül, aztán már le is rakta
-Na mi van,gyenge vagy?-kérdeztem,mikor betette a zacskókat a hátsó ülésre,ő pedig beszállt mellém
-Hahaha-,,nevetett",majd ránézett a mobiljára-Már fél 8 van,menjünk öltözzünk át aztán irány a pálya
-Oké-mondtam,majd kitettem őt a házánál,én pedig hazamentem.
Mikor beértem a házba,Dave nem volt otthon,amit ne mis bántam.Gyorsan felmentem az emeletre,hogy lezuhanyozzak.Miután ez megtörtént,elkezdtem ruhát keresni. Több ruha közül válogattam,végül egy fekete pánt nélküli darabnál maradtam
Szív alakú volt a dekoltázsa,körülbelül combközépig ért,a szoknya alján pedig cafatokban lógtak az anyag darabok,ami elég szexi hatást keltett. Hozzá egy fekete magassarkút választottam
A szememet fekete füstösre készítettem,majd jött az elengedhetetlen vörös rúzs. A hajamat nyílegyenesre vasaltam,majd a tetejét feltupíroztam.Felvettem még a fekete szegecses bőrdzsekimet,a telefonomat a melltartómba raktam és készen is voltam,így hát beültem a kocsiba és elmentem Mattiehez
-Matt-kiabáltam,belépve a házukba. Ez egyébként teljesen megszokott. Mattie szülei imádnak engem,nem néznek furcsán,mikor csak úgy random,kopogás nélkül lépek be az otthonukba
-Jaj,kedvesem milyen gyönyörű vagy-rohant oda hozzám Mattie anyukája
-Jól kicsípted magad-nézett végig rajtam Mattie apja,mire a felesége fejbecsapta a konyharuhával
-Itt vagyok,megmentelek-jött le Mattie a lépcsőn
-Suit and Tie-kacsintottam
-Pánt nélküli ruha,ma megduglak-nevetett
-Legyél kicsit udvariasabb fiam-szólt rá az anyja
-Ne hallgass rá,dugd meg szépen,én is azt tenném-jelentette ki nevetve az apja,majd Mattie jobbnak látta,ha távozunk,úgyhogy elindultunk a bulira.
-Mindent elintéztünk?-kérdezte az autóban ülve
-Andyre bíztam a zenét és a világítást
-Akkor szarrá van menve az egész pálya-forgatta a szemét
-Még nincs minden veszve.Ha pia van,márpedig vettél,meg kaja,amit én vettem,valamint joint amiről Andy nem feledkezik meg,akkor még a Titanicon is jó a buli-mosolyogtam
-Remélem mindent megcsinált
-Hát ajánlom neki.Elkezdett hülyéskedni,hogy ezért,amit megtesz most,jár neki egy menet velem-vágtam pofákat
-Aha,majd ha szájba taposom,akkor próbálja kérni fogak nélkül-lett egy kicsit ideges,majd összenéztünk egy pillanatra és elnevettük magunkat
-Te,hallod...-fékeztem hirtelen le
-Mi van?-kérdezte,miközben a rágójával csattogtatott
-Szerintem rossz irányba kanyarodtam-gondolkodtam el,majd mindketten röhögőgörcsöt kaptunk. 
Úgy tíz perc múlva el tudtunk indulni,egyébként tényleg rossz helyen voltunk,így az út plusz negyed órát vett igénybe,amit nem igazán bántunk,hisz közben üvöltettük a Black Veil Bridest



Mikor megérkeztünk,el sem mertük hinni,amit látunk.A pálya csodálatos volt.Idehoztak egy csomó bontásra ítélt autót,az első kettőből ki voltak szedve az ülések,bele volt öntve egy csomó jég,a piák pedig ott pihentek a kockák között. A következő autókban pedig a kaják voltak. Az autót pont olyan magasra tették,hogy ne kelljen lehajolni a rágcsáért.
Az egész pálya fényben úszott és a lufik is megérkeztek,bár a fele már eltűnt,mivel a niggerek egymáson pukkasztották ki.
Már csak kis ideig tudtunk csodálkozni,mivel megérkeztek a bulizók egész nagy csapatokban és mire észbe kaptam már üvöltött a zene,mindenki bulizott én pedig ittam
-Forgathatnál közbe videót,felteszed youtube-ra,csomóan örülnének neki-jött oda Mattie ötletet adni. Jónak bizonyult ez a terv,így hát elő is halásztam a kamerát és készítettem körülbelül egy egyórás felvételt,amit aztán másnap szét is vágtam.
A buli hatalmas volt,szendvicsben táncoltunk Mattievel és Marilynnel egy jó darabig. Ja,igen Marilyn lehiggadt és jött bulizni. Nem szokott sokáig buzizni,előbb-utóbb mindig leáll,főleg ha jó buli van a láthatáron.
Mikor már kellően elfáradtam a táncba,gondoltam sétálok egy kicsit és ha már itt vagyok,megnézem ki a DJ. Nos,ezt nem kellett volna,mivel a pult mögött nem más állt,mint ...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése